Fjernsupport

Tilbage til IT-support

Hänel Tech benytter fjernstyringsprogrammet, TeamViewer, som den primære platform for fjernstyret IT-support. Programmet er bygget til fjernstyringer, deling af skrivebordet, online møder og konferencemøder i erhvervet og fildelinger, og de er verdensledende indenfor dette. TeamViewer minder meget om Skype, men det har fjernstyring, hvilket hjælper os med at hjælpe dig. TeamViewer benytter sig af en sikker krypteret forbindelse mellem begge parter, så alle forvekslinger vil være anonyme og fuldstændig fortrolig mellem begge parter. Hvis du vil læse mere om TeamViewer kan det gøres her.

Når du bestiller fjernstyret support hos Hänel Tech, bedes du hente en gratis QuickSupport version af programmet (som vist på billedet for neden). Du ikke behøver at installere noget som helst. Du skal bare køre programmet, og når vi starter et opkald, enten telefonisk eller over internettet, oplyser du os dit ID og din adgangskode som programmet viser, og sessionen vil begynde.

Sessionens tidslinje:

  1. Vi opretter et online opkald eller et telefonopkald
  2. Forbindelsen mellem kunden og IT-supporteren oprettes over TeamViewer
  3. Kunden forklarer problemstilling, og IT-supporteren begynder fejlfinding
  4. Fejlfinding overføres til problemløsning

Løses problemet vil du modtage en faktura snarest muligt pr. mail med en regning. Hvis det ikke lykkedes os at hjælpe dig vil du blive informeret hvad problemet er, rådgivet i forebyggelse af problemet og tilbudt en henvendelse til en ekspert, uden omkostning. Du har derudover også muligheden for at bestille en besøgs-support session, hvor vi kommer ud til dig og forsøger at løse problemet igen.

Hvis du har nogle spørgsmål angående fjernstyret support eller TeamViewer, kan du kontakte os eller udfylde formularen nederst på siden.

⇐ Tilbage til IT-support