Vi tilbyder IT-support til følgende:
- Support til Windows PC’er. (Fra Windows XP og opefter).
- Fejlfinding og problemløsning. (Hyppige fejl, enheder som ikke svarer, PC’en vil ikke starte op m.m. gælder herunder)
- Oprydning og genopfriskning. (Oprydning i computeren, virusfjernelse, opdateringer m.m. gælder herunder)
- Løsning af problemer på mobile enheder. Heraf iOS enheder (iPhone, iPad og iPod) og Android enheder.
- Fejlfinding af tekniske computerproblemer for både stationære og bærbare PC’er. (Bemærk bærbare computere er i særlige tilfælde ikke understøttet grundet svejsede dele og konflikter med understøttede dele, men skriv endelig, så finder vi en løsning til dig!)
- Opsætning og fejlfinding af hjemmenetværk, bl.a. routeropsætning, trådløst dækning og sikkerhedsindstillinger.
…med mere. Læs mere om hvad vi understøtter på denne side.
BEMÆRK: Vi tilbyder ingen reparationer af større kaliber. Vi henviser til at kontakte producenten af din computer eller benytte en lokal certificeret computerreparatør i stedet for. Vi kan til gengæld tilbyde udskiftning af dele til forbrugerbrug. Læs mere under “Hardware løsninger” på IT-support siden eller kontakt os for mere info.
Hänel Tech tilbyder også vejledning til computere og IT i hjemmet samt i Windows. Vi vejleder i navigation og vedligeholdelse af Windows, brug af diverse tredjepartsprogrammer (fx. billedredigering og Microsoft Office) og sikkerhed på internettet.