Support og vejledning

Vi tilbyder IT-support til følgende:

  1. Support til Windows PC’er. (Fra Windows XP og opefter).
  2. Fejlfinding og problemløsning. (Hyppige fejl, enheder som ikke svarer, PC’en vil ikke starte op m.m. gælder herunder)
  3. Oprydning og genopfriskning. (Oprydning i computeren, virusfjernelse, opdateringer m.m. gælder herunder)
  4. Løsning af problemer på mobile enheder. Heraf iOS enheder (iPhone, iPad og iPod) og Android enheder.
  5. Fejlfinding af tekniske computerproblemer for både stationære og bærbare PC’er. (Bemærk bærbare computere er i særlige tilfælde ikke understøttet grundet svejsede dele og konflikter med understøttede dele, men skriv endelig, så finder vi en løsning til dig!)
  6. Opsætning og fejlfinding af hjemmenetværk, bl.a. routeropsætning, trådløst dækning og sikkerhedsindstillinger.

…med mere. Læs mere om hvad vi understøtter på denne side.

BEMÆRK: Vi tilbyder ingen reparationer af større kaliber. Vi henviser til at kontakte producenten af din computer eller benytte en lokal certificeret computerreparatør i stedet for. Vi kan til gengæld tilbyde udskiftning af dele til forbrugerbrug. Læs mere under “Hardware løsninger” på IT-support siden eller kontakt os for mere info.

Hänel Tech tilbyder også vejledning til computere og IT i hjemmet samt i Windows. Vi vejleder i navigation og vedligeholdelse af Windows, brug af diverse tredjepartsprogrammer (fx. billedredigering og Microsoft Office) og sikkerhed på internettet.